پایان نامه ارشد : مقایسه تاثیر محرک رضایت مشتری بر تصویر، اعتماد ...
- ۳٫Vegret ↑
- ۴٫ Hustter ↑
- ۱٫ Fukuyama ↑
- ۲٫ Oscar & Qzanne ↑
- ۱٫ Meller & et al ↑
- ۲٫ Baumann & et al ↑
- ۳٫ Keller ↑
- ۴٫Melens & et al ↑
- ۱٫ Carolyn ↑
- ۱٫ Jennifer & Dawes. ↑
- ۲٫ Dick & Basu ↑
- ۱٫ Reichherd & Sasser ↑
- ۲٫ Dalton ↑
- ۱٫ Jais & farcoher ↑
- ۱٫Torres & moraga ↑
- ۱٫ Chaudhor & holirok ↑
- ۲٫ Benett & Rundle ↑
- ۳٫ Dick and basu ↑
- ۱٫Baloglu ↑
- ۲٫Lesley & Litel ↑
- ۱٫ Kotler & Armestrung ↑
- ۲٫Dalow & tesavi ↑
- ۱٫Product ↑
- ۲٫Price ↑
- ۳٫ Place ↑
- ۱٫ Promotion ↑
- ۲٫ Personnel ↑
- ۱٫ Physical Assets ↑
- ۲٫Processes ↑
- ۱٫Tina Harrison ↑
- ۱٫Bank ↑
- ۲٫ Banco ↑
- لرینی، کتاب نامبرده ↑
- Julius Reuter 1816-99، موسس خبرگزاری رویتر وملقب به بارون دو رویتر. ↑
-
-
- در فقره بیستم قرارداد اولی رویتر چنین مذکور است: «در صورتی که دولت علیه ایران بعد از این مصمم بشود که امتیاز بانک را یا امتیاز یک دستگاه اعتباری را از هر قبیل که باشد بدهد، آن امتیاز از امروز یه حکم این قرارداد معهود و مخصوص است از برای این کمپانی که بر جمیع اشخاص و کمپانیهای دیگر حق رجحان خواهد داشت». ↑
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
-
- به استثنای طلا و نقره و احجار کریمه. ↑