۰۰۰/۵۰۰-۰۰۱/۲۰۰
۶۹
۳/۱۱
۰۰۰/۰۰۰/۱-۰۰۱/۵۰۰
۸۵
۱۴
۰۰۰/۵۰۰/۱-۰۰۱/۰۰۰/۱
۲۸
۶/۴
بیش از ۰۰۰/۵۰۰/۱
۱۳
۱/۲
مجموع
۶۰۹
۱۰۰
همان طور که از نتایج مربوط به وضعیت درآمد مشخص است ۴۰/۵۳ در صد پاسخ دهندگان را افراد بدون درآمد تشکیل دادند. کمترین فراوانی وضعیت درآمد مربوط به افراد دارای درآمد بیش از ۰۰۰/۵۰۰/۱ تومان با ۲ درصد تشکیل دادند.
۴-۲-۶) توصیف وضعیت برآورد افراد از آمادگی جسمانی خود برای انجام دوچرخه سواری
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
نمودار شماره ۴-۳ وضعیت افراد مورد مطالعه بر حسب میزان آمادگی جسمانی خود برای انجام دوچرخه سواری را نشان می دهد.
نمودار شماره ۴-۳: توزیع افراد بر اساس میزان برآورد از آمادگی جسمانی خود برای انجام دوچرخه سواری
همان طور که نتایج مربوط به میزان برآورد افراد از آمادگی جسمانی خود برای انجام دوچرخه سواری نشان می دهد اکثریت افراد آمادگی جسمانی خود را ضعیف تصور کردند. ۳۰/۲۷ درصد افراد آمادگی جسمانی خود را برای انجام دوچرخه سواری بسیار نامناسب تصور کردند .این در حالی است که تنها ۴۰/۷ درصد افراد آمادگی جسمانی خود را بسیار مناسب اعلام کردند.
۴-۲-۷) توصیف میزان مالکیت دوچرخه شخصی گروه مورد مطالعه
وضعیت مالکیت دوچرخه شخصی در بین گروه مطالعه در نمودار شماره ۴-۴ نشان داده شده است.
نمودار شماره۴-۴: توزیع میزان مالکیت دوچرخه شخصی
همان طور که نتایج نشان می دهد ۲۰/۶۶ درصد افراد دوچرخه شخصی در اختیار نداشتند و ۸۰/۳۳ درصد نیز اعلام کردند که دوچرخه شخصی در اختیار ندارند. بنابراین مالکیت دوچرخه در شهر کرمان ۸۰/۳۳ درصد می باشد. بدین گونه که از هر ۱۰۰ نفر در شهر کرمان حدود ۳۴ نفر دوچرخه شخصی دارند.
۴-۲-۸) توصیف وضعیت توان خرید دوچرخه گروه مورد مطالعه
نمودار شماره ۴-۵ وضعیت توان خرید دوچرخه در بین گروه مورد مطالعه را نشان می دهد.
نمودار شماره ۴-۵: توزیع وضعیت توان خرید دوچرخه
همان طور که از نمودار بالا مشخص است ۴۰/۵۵ درصد افراد اعلام کردند که توان خرید دوچرخه را دارند و ۶۰/۴۴ درصد مابقی اعلام کردند که همچنین توانی را در اختیار ندارند.
۴-۲-۹) توصیف وضعیت علاقه مندی افراد به انجام دوچرخه سواری
میزان علاقه مندی گروه مورد مطالعه به دوچرخه سواری در نمودار شماره ۴-۶ نشان داده شده است.
نمودار شماره ۴-۶: توزیع وضعیت علاقه مندی افراد به انجام دوچرخه سواری
همان طور که نتایج نشان می دهد ۳۰/۷۳ درصد افراد به انجام دوچرخه سواری علاقه مند هستند. ۷۰/۲۶ درصد افراد نیز اعلام کردند که به انجام دوچرخه سواری علاقه مند نیستند.
۴-۲-۱۰) وضعیت استقبال پاسخ دهندگان در صورت راه اندازی ایستگاه ها و مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری
میزان استقبال پاسخ دهندگان از ایستگاه ها و مسیرهای دوچرخه سواری در صورت راه اندازی در جدول شماره ۴-۳ نشان داده شده است.
جدول شماره ۴-۳: وضعیت استقبال پاسخ دهندگان در صورت راه اندازی ایستگاه ها و مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری
وضعیت استقبال از طرح های مخصوص دوچرخه سواری
فراوانی
درصد