رجب زاده، علی - حسین زاده، علی رضا - نالچی گر، نیلوفر - نالچی گر، سروش، ارائه مدل عوامل مؤثر بر ایجاد ریسک در زنجیره تأمین الکترونیکی و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی، مدیریت فناوری اطلاعات، ۱۳۸۹
رضاییان، علی، مدیریت رفتار سازمانی، مفاهیم، نظریه ها و کاربردها، انتشارات دانشکده مدیریت تهران، تهران، ۱۳۷۳
رمضانیان، محمدرحیم - رحمانی، زهرا - حسینی جو، سیدعباس - مباشر امینی، رمضانعلی، برخورد با پیچیدگی زنجیره تأمین با بهره گرفتن از رویکرد فرایند تفکر تئوری محدودیت ها(مطالعه موردی: یک شرکت تولید کننده کاغذ)، پژوهش های مدیریت در ایران، دوره ۱۷، شماره ۲، ۱۳۹۲
رندال، آر راس - الیزابت ام آلتمایر، استرس شغلی. ترجمه غلامرضا خواجه پور. سازمان مدیریت صنعتی، تهران، ۱۳۷۷
ساروخانی، باقر، روش های تحقیق در علوم اجتماعی، جلد اول، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، تهران، ۱۳۸۴
سلطانی، ایرج، نقش توسعه منابع انسانی در امنیت شغلی کارکنان، ماهنامه تدبیر، سال یازدهم، شماره ۱۰۵، ۱۳۷۹
سی لاودن، کنث - پی لاودن، جین، ترجمه حبیب رودساز، سینا محمدنبی، امیرحسین بهروز، سیستم های اطلاعات مدیریت، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، چاپ دوم، تهران، ۱۳۸۹
شاکریان، حامد، ارائه چهارچوبی برای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین، پایان نامه کارشناسی صنایع، مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی یزد، ۱۳۹۱
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
ایرج، شاکری نیا، امنیت و رضایت شغلی وبهداشت روانی، مجله تدبیر شماره ۷۲، ۱۳۷۶
شاهرودی، کامبیز - عاشوری، سمیه، تأثیر عوامل ساختاری زنجیره تأمین روی عملکرد شرکت مطالعه موردی شرکت سازه گستر، ماهنامه علمی پژوهشی مهندسی مدیریت، سال ششم، شماره ۵۳، ۱۳۹۲
شاه ویسی، فرهاد، کاربرد آنالیز موجک (Wavelet) در سنجش روند ریسک سیستماتیک مبتنی بر مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای، رساله دکتری حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، ۱۳۸۹
شعارینژاد، علیاکبر، روانشناسی عمومی، توس، چاپ چهارم، تهران، ۱۳۷۰
شفیع آبادی، عبدالله، راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفه ای و نظریه های انتخاب شغلی، نشر رشد، ۱۳۸۸
صادقی فیضی، جعفر - ستوده، السا، رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط با ارزش چرخه ی عمر مشتری در بانک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات)، بانک مقالات بازاریابی، ۱۳۹۱
طبیبی، سیدجمال الدین - ملکی، محمدرضا - دلگشایی، بهرام، تدوین پایان نامه رساله طرح پژوهشی و مقاله علمی، انتشارات فردوس، ۱۳۹۲
عمید، امین – رضاییان، علی – باقری، مهدی، تحلیل و بررسی تأثیر برنامه ریزی راهبردی سیستم های اطلاعاتی در بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تأمین، پیام مدیریت، ۱۳۸۶
غضنفری، مهدی - فتح الله، مهدی، نگرشی جامع بر مدیریت زنجیره تأمین، انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران، چاپ دوم، ۱۳۸۹
فتحیان، محمد، مبانی و مدیریت فناوری اطلاعات، انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران، تهران، ۱۳۸۶
فونتانا، دیوید، اضطراب چیست؟، ترجمه بهمن نجاریان، مجله دارو و درمان، سال دهم، شماره ۶۶، ۱۳۷۱
کمانی، سید محمد حسین، رابطه بین احساس امنیت شغلی و عوامل فردی کارکنان، پایان نامه کارشناسی ارشد، مرکز آموزشی مدیریت دولتی، ۱۳۷۹
محمدی، علی - صحراکار، مریم - یزدانی، حمیدرضا، بررسی تأثیر فناوری اطلاعات برقابلیت ها و عملکرد زنجیره تأمین شرکت های لبنیاتی استان فارس: مطالعه چندموردی، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره ۳، شماره ۸، ۱۳۹۰
محمودی، احسان - نعیمی صدیق، علی – چهارسوقی، سیدکمال – اسکندری، حمیدرضا، بررسی تأثیر گردش اطلاعات بر مدل زنجیره تأمین ساخت طبق سفارش مبتنی بر رویکرد سیستم های پویا، مجله مدل سازی در مهندسی، سال هشتم، شماره ۲۲، ۱۳۸۹
مورهد، گریفین، رفتار سازمانی، ترجمه سید مهدی الوانی و غلامرضا معمارزاده، انتشارات مروارید، تهران، ۱۳۷۵
میرکمالی، سیدمحمد، رفتار و روابط در سازمان و مدیریت، نشر یسطرون، چاپ سوم، تهران، ۱۳۸۰
نایک، آنیتا، اﺿﻄﺮاب، ﺗﺮﺟﻤﻪ ﻣﻴﻨﺎ اﺧﺒﺎری آزاد، اﻧﺘﺸﺎرات ﭘﻴﺪاﻳﺶ، چاپ اول، ۱۳۸۳
نجفی، یوسف، مطالعه رابطه بین ساختار سرمایه و متغیرهای سنجش عملکرد مبتنی بر ارزش، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، ۱۳۹۱
نیلی پور طباطبایی، سید اکبر - خیامباشی، بیژن - کرباسیان، مهدی - شریعتی، محمد، عنوان بهینه سازی کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین و بازاریابی محصولات هوایی به روش AHP، فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره ۲، شماره پیاپی(۵)، ۱۳۹۱
هوگس، مایکل اچ، ترجمه محسن شیخ سجادیه، محمدرضا اکبری جوکار، اصول و مبانی زنجیره تأمین، انتشارات آدینه، چاپ دوم، ۱۳۹۰
منابع لاتین
Aiman-Smith, L., Green, S., Implementing new manufacturing technology: the related effects oftechnology characteristics and user learning activities. Academy of Management Journal 45 (2), .2002
Anderson, E. W. , Cross-category variation in customer satisfaction and retention, Marketing Let-ters, 4(1), 1994
Bagchi, P.K. and skjoett, Larsen, T, Integration of information technology and organizations in a supply chain, the international journal of management, 2002
Bala, H., Venkatesh, V., Changes in employees’ job characteristics during an enterprise system implementation: a latent growth modeling perspective. MIS Quarterly 37 (4), 2013
Bala, H., The effects of IT-enabled supply chain process change on job and process outcomes: A longitudinal investigation, Journal of Operations Management, 2013
Chen, I.J., Paulraj, A., towards a theory of supply chain management: the constructs and measurements. Journal of Operations Management 22 (2), .2004
Choo, S., & Bowley, C. Using training and development to affect job satisfaction within franchising. Journal of Small Business and Enterprise Development, 14, 2007
Christopher, M, logistics and supply chain management, Pitman publishing London, 1992
Davis, G. Job satisfaction survey among employees in small businesses. Journal of Small Business and Enterprise Development, 11, 2004.
Davy, J. A., Kinicki, A.J., Scheck, C.L., A test of job security’s direct and mediated effects on withdrawal cognitions. Journal of Organizational Behavior, 18, 1997
Devaraj, S., Krajewski, L., Wei, J.C., Impact of eBusiness technologies on operational performance: the role ofproduction information integration in the supply chain. Journal of Operations Management 25 (6),.2007
Ellram, L. M, supply chain management: the industrial organization perspective, international journal of physical distribution and logistics management 21(1), 1991
Fairborother, Kerry, and et al. Workplace dimensions, stress and job satisfaction. Journal of Managerial Psychology, 18(1), 2003
Fan, C.Y., Fan, P.S., Chang, P.C, “A system dynamics modeling approach for a military weapon maintenance supply system”. Intl. J. Produc. Econ., Vol. 128, pp. 2010
Flynn, B.B., Huo, B., Zhao, X., Journal of Operations Management ۲۸ (۱), ۲۰۱۰
Fox, S, Spector, PE & Miles, D, Counterproductive work behavior (CWB) in response to job stressors and organizational justice: some mediator and moderator tests for autonomy and emotions, Journal of Vocational Behavior, vol.59, 2001